Wednesday, February 13, 2013

Let us remembering about death


Lets thinking before go to sleep..Every night I sleep.. So, every night I die until I'm reborn the next morning. Every night for entire my life hah! until an Angel of Death comes to me.. Let us remembering about death..Are u brave enough to face your own death? Did u know, if always thinking about death will benefits u a lot. Actually, think of death can improve physical health and help us put the priority goals and values life better.

كُلُّ نَفۡسٍ۬ ذَآٮِٕقَةُ ٱلۡمَوۡتِ‌ۗ وَإِنَّمَا تُوَفَّوۡنَ أُجُورَڪُمۡ يَوۡمَ ٱلۡقِيَـٰمَةِ‌ۖ فَمَن زُحۡزِحَ عَنِ ٱلنَّارِ وَأُدۡخِلَ ٱلۡجَنَّةَ فَقَدۡ فَازَ‌ۗ وَمَا ٱلۡحَيَوٰةُ ٱلدُّنۡيَآ إِلَّا مَتَـٰعُ ٱلۡغُرُورِ 
(Al-Imran - 185)
Tiap-tiap yang bernyawa akan merasai mati dan bahawasanya pada hari kiamat sahajalah akan disempurnakan balasan kamu. Ketika itu sesiapa yang dijauhkan dari Neraka dan dimasukkan ke Syurga maka sesungguhnya dia telah berjaya dan (ingatlah bahawa) kehidupan di dunia ini (meliputi segala kemewahannya dan pangkat kebesarannya) tidak lain hanyalah kesenangan bagi orang-orang yang terpedaya. (185)
Quran Explorer - [Sura : 3, Verse : 185 - 185]
Good Night everybody..
Maafkan Saya Yer..
Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment